Radio Contact isi pastreaza pozitia de lider in topul radiourilor private din Romania releva rezultatele sondajului Institutului de Marketing si Sondaje - IMAS, realizat in perioada 10 ianuarie - 27 martie 1999.
Astfel, la nivel national, la categoria de virsta 15-29 ani, o lupta mare pentru audienta se da intre Radio Romania Actualitati, cu o audienta de 22% si Radio Contact, cu o audienta de 17%, aceasta in conditiile in care celelalte radiouri se afla la mare distanta de primele doua clasate: Pro FM cu 9%, Radio 21 cu 3% si Uniplus cu 2%.
La categoria de virsta 20-34 ani, Radio Romania Actualitati este ascultat de 29% dintre romani, Radio Contact de 15%, iar Pro FM de 7%, toate celelalte radiouri avind o audienta sub 2%.
Populatia activa a tarii prefera in proportie de 36% Radio Romania Actualitati, Radio Contact in proportie de 14%, iar Pro FM se bucura de o audienta de 6% din partea populatiei active la nivel national.
Rezultatele acestui sondaj de opinie reconfirma faptul ca radio Contact este un concurent puternic pentru toate radiourile din Romania, fiind reteaua radio privata cu cea mai mare audienta nationala.
Radio Contact isi pastreaza pozitia de lider in topul radiourilor private din Romania releva rezultatele sondajului Institutului de Marketing si Sondaje - IMAS, realizat in perioada 10 ianuarie - 27 martie 1999.
Astfel, la nivel national, la categoria de virsta 15-29 ani, o lupta mare pentru audienta se da intre Radio Romania Actualitati, cu o audienta de 22% si Radio Contact, cu o audienta de 17%, aceasta in conditiile in care celelalte radiouri se afla la mare distanta de primele doua clasate: Pro FM cu 9%, Radio 21 cu 3% si Uniplus cu 2%.
La categoria de virsta 20-34 ani, Radio Romania Actualitati este ascultat de 29% dintre romani, Radio Contact de 15%, iar Pro FM de 7%, toate celelalte radiouri avin