•Dosarele sunt preluate doar de un singur judecator •In fiecare vineri pot fi acceptate maximum 20 de dosare •Daca nu va fi suplimentat numarul de personal, atunci desfiintarea Administratiei de Cladiri se va finaliza abia anul viitor
Biroul pus la dispozitie de Directia Finantelor Publice Locale pentru solutionarea dosarelor destinate infiintarii asociatiilor de proprietari a fost asaltat ieri de administratorii care au solicitat inscrierea in evidentele financiare. In numai trei ore au fost acceptate 20 de dosare, alti 20 de administratori asteptandu-si randul pe hol. Numarul dosarelor respinse a fost destul de ridicat, neacceptarea acestora dand batai de cap reprezentantilor locatarilor.
Aglomeratia de la administratia financiara este motivata de faptul ca pentru verificarea si operarea dosarelor destinate infiintarii asociatiilor de proprietari a fost desemnat un singur functionar, in persoana judecatoarei Calina Bariz. Practic, administratorii desemnati de locatarii celor 50% din blocurile existente in oras vor trebui sa astepte la cozi interminabile pentru definitivarea formalitatilor de constituire a asociatiilor de proprietari.
"Era de asteptat ca in prima zi sa fie inghesuiala, din moment ce locatarii doresc sa se constituie in asociatii de proprietari. Dosarele incomplete nu au fost acceptate. Din pacate, sunt singura persoana care se ocupa de aceasta problema. Volumul de munca este urias avand in vedere ca, la acest birou, administratorii din intregul oras se pot adresa doar intr-o singura zi pe saptamana", a declarat judecatoarea Calina Bariz.
Potrivit aceleiasi surse, lucrul cu administratorii asociatiilor de proprietari este ingreunat de absenta unui grefier, documentele de autentificare precum si alte formalitati urmand sa fie facute la Judecatoria Iasi. Cu toate ca numarul solicitarilor este destu