Adrian B. (14 ani), "colectionar" de aluminiu si cupru, satul sa mai umble dupa cabluri, s-a reorientat. Deoarece "breasla" hotilor de materiale neferoase cunoaste o inflorire continua in ultimul timp, cablurile incepand sa nu mai fie asa tentante, Adrian s-a reorientat. Fara sa-si dea seama, sau poate fara sa-i pese ce catastrofa poate genera, s-a apucat de furat saboti de la instalatiile de franare a vagoanelor CFR. De unul singur, la indemnul unui cunoscut - spune el -, a reusit, cu scule potrivite, sa demonteze sapte saboti pe care vroia sa-i vanda la un centru de achizitie a materialelor refolosibile. Din fericire, a fost depistat la timp si s-a reusit repararea vagoanelor, in caz contrar fiind posibila producerea unei catastrofe feroviare de proportii. Daca Politia TF nu ar fi mereu pe faza, s-ar fi putut produce mai multe catastrofe feroviare generate de sustragerea componentelor de cupru de la instalatiile de semnalizare CFR. Chiar daca trenurile au fost intarziate cu doua-trei ore, s-a reusit remedierea unor astfel de defectiuni insa fenomenul ramane foarte periculos si foarte greu de controlat.
CD
Adrian B. (14 ani), "colectionar" de aluminiu si cupru, satul sa mai umble dupa cabluri, s-a reorientat. Deoarece "breasla" hotilor de materiale neferoase cunoaste o inflorire continua in ultimul timp, cablurile incepand sa nu mai fie asa tentante, Adrian s-a reorientat. Fara sa-si dea seama, sau poate fara sa-i pese ce catastrofa poate genera, s-a apucat de furat saboti de la instalatiile de franare a vagoanelor CFR. De unul singur, la indemnul unui cunoscut - spune el -, a reusit, cu scule potrivite, sa demonteze sapte saboti pe care vroia sa-i vanda la un centru de achizitie a materialelor refolosibile. Din fericire, a fost depistat la timp si s-a reusit repararea vagoanelor, in caz contrar fiind posibila producerea unei catastrofe feroviare