Apariţia în Bucureşti a unui spaţiu cultural, menit "să susţină şi să stimuleze inspiraţia, informarea şi plăcerea artistică" sună deosebit de atrăgător şi totodată aproape incredibil, ţinând cont de atmosfera generală a acestei capitale, încă înecată în gunoaie şi străbătută de oameni cu chipuri iritate sau îngrijorate, de o mulţime de câini vagabonzi. Proiectul , pus pe picioare de câţiva entuziaşti incorijibili, le apare chiar şi acestora ca o adevărată nebunie, iar impresia lor este cât se poate de corectă. Să vrei să lupţi astăzi cu suficienţa şi cu nepăsarea şi să realizezi ceva, chiar când ai norocul de a obţine mijloacele necesare, este într-adevăr o nebunie, pe care, iată, tinerii dansatori şi coregrafi din România - spre deosebire de tinerii din alte profesiuni - dovedesc că o au. Ei vor să-şi creeze aici, în ţară, o serie de structuri, în cadrul cărora să poată evolua firesc, nestânjenit, chiar dacă, cei mai mulţi dintre ei sunt afirmaţi astăzi şi pe plan internaţional.
Numele acestor nebuni pentru dans, care - la capătul a trei luni de muncă nu numai artistică, ci şi managerială (dar şi a unei munci efective de salaori) au reuşit să creeze Centrul MAD: MultiArt Dans sunt: Vava Ştefănescu, director executiv, Andreea Mincic, director al departamentului MultiArt, Mihai Mihalcea, directorul departamentului spectacole şi Andreea Duţă, asistent.
Centrul MAD are ca partener Casa de Cultură "Nicolae Bălcescu", iar ca susţinător, Ministerul Culturii, prin EUROART - Fondul Cultural European pentru România, finanţat de Uniunea Europeană. Proiectul prezentat de dansatorii şi coregrafii români a fost selectat dintre sute de alte proiecte, atât pentru complexitatea şi valoarea lui în sine, cât şi pentru faptul că a fost gândit în aşa fel încât să poată continua să funcţioneze şi după un an, când încetează finanţarea europeană. Gândit pentru a crea c