•Rentabilizarea RATC isterizeaza angajatii Regiei •Sindicatul "Solidaritatea", al soferilor de la RATC, se opune deciziei lui Simirad de a diviza Regia •Primarul a declarat ca va debloca strazile prin orice mijloace •Fostul director al RATC, Petru Garlea, este acuzat ca a falimentat deliberat regia, desi a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a o mentine intreaga
Decizia lui Simirad de a diviza RATC intr-o societate specializata pe transportul electric, cu tramvaie si troleibuze, si a o alta avand ca obiect transpotrul cu autobuze, planificata pentru urmatoarea sedinta a Consiliului Local, de pe data de 25 aprilie, a declansat nemultumiri in randurile soferilor Regiei. Adrian Nedelcu, liderul sindicatului soferilor de la RATC,"Solidaritatea", afirma ca decizia de divizare a Regiei are in spate interese obscure, urmarindu-se, printre altele, si valorificarea terenului pe care se afla autobaza din Tudor, avand o valoare destul de mare, data fiind zona unde este situat. "In cazul in care Consiliul Local va vota divizarea Regiei , noi vom iesi in strada. Noi am vrea sa atacam decizia in primul rand prin toate caile legale, dar, din experinta, stim ca toate protestele de la RATC au fost spontane. Nu stim ce interese are Simirad cu divizarea Regiei, insa noi nu suntem de acord", declara Adrian Nedelcu.
Principalul argument pe care-l aduc soferii impotriva deciziei de divizare a Regiei este importanta ei strategica. "In caz de razboi, orice sofer angajat aici se prezinta la garajul RATC, ia autobuzul pe care lucreaza si apoi pleaca acolo unde a primit ordin de la Centrul Militar. Daca se va vota divizarea regiei, Sindicatul <
Protestele nu-l impresioneaza pe Simirad
Soferi