Publicitate romaneasca la National Geographic
Dupa patru ani de cind programele sale - acum integral traduse in romaneste - pot fi receptionate si la noi, National Geographic isi deschide spatiul publicitar pentru companiile de pe piata din tara noastra.
Infiintat in 1997, National Geographic Channel a fost lansat in Romania in 1999 - unde, in prezent, peste 1,4 milioane de gospodarii il pot viziona.
National Geographic Channel a luat nastere ca proiect al Societatii National Geographic, creata in 1888, la Washington, cu misiunea expresa de a imbogati si de a mediatiza cunostintele geografice.
Din 1890, societatea a sprijinit peste 7.000 de proiecte de cercetare si expeditii, a donat 100 de milioane de dolari pentru proiecte educationale si 80 de milioane de dolari pentru granturi. (B.C.)
Publicitate romaneasca la National Geographic
Dupa patru ani de cind programele sale - acum integral traduse in romaneste - pot fi receptionate si la noi, National Geographic isi deschide spatiul publicitar pentru companiile de pe piata din tara noastra.
Infiintat in 1997, National Geographic Channel a fost lansat in Romania in 1999 - unde, in prezent, peste 1,4 milioane de gospodarii il pot viziona.
National Geographic Channel a luat nastere ca proiect al Societatii National Geographic, creata in 1888, la Washington, cu misiunea expresa de a imbogati si de a mediatiza cunostintele geografice.
Din 1890, societatea a sprijinit peste 7.000 de proiecte de cercetare si expeditii, a donat 100 de milioane de dolari pentru proiecte educationale si 80 de milioane de dolari pentru granturi. (B.C.)