Henry MAVRODIN, artist si profesor, s-a nascut in Bucuresti pe 31 iulie 1937 si sustine cursuri la diferite facultati: Estetica formelor artistice (Facultatea de Filologie, Universitatea Bucuresti), Estetica barocului (curs de masterat organizat de Catedra de Literatura comparata, Facultatea de Filologie, Universitatea Bucuresti), Simbol si arta religioasa (master organizat de Institutul de Arhitectura, Bucuresti), Simbolism medieval reflectat in imagini (curs, Centrul de Excelenta in Studiul Imaginii, Universitatea Bucuresti).
Este, de asemenea, autorul mai multor lucrari: Vechea lege a lui Lavoisier, editie bilingva italiana-romana, 1992; Eseu despre desen, 2000; Plato’s Aesthetic Thoughts – between Condemning and Sustaining Arts, 2002.
A participat in 1970 la Bienala Internationala de Arta de la Venetia, in 1974 a reprezentat Italia la prima expozitie internationala de sticla de la Bruxelles (Belgia), a expus la Muzeul National de Arta din Bucuresti, la Muzeul Morandi – Bologna, Italia, si in diverse galerii particulare din Italia.
Traim victorii zgomotoase ale aparentei, se scrie mult despre tot, cu precadere despre ispravi de pe stadioanele culturii contemporane, foarte mult despre postmodernitate, pentru ca pina la sosirea urmatoarei sigle culturale raminem postmoderni.
Drumul este in general obositor, fara spatii pentru popasuri care in mod curent redau vigoare suflului, prilejuiesc bilanturi sau pretexte pentru a regindi, oprindu-ne, mersul inainte, pentru proiectele ideate de multe ori la cald.
Tema simpozionului a fost propusa in vederea oportunitatii unei paranteze, a unui popas, repet, autonom fata de modele in curs: Deteriorarea idealitatii in cultura si arta. Enuntul, lipsit de nuantele precizarilor, ar putea sa para opac din pricina dificultatii de a clarifica pentru contextul nostru conceptul de ide