•La ora actuala, bugetul Universitatii de Medicina si Farmacie ajunge doar pentru salarii •Studentii straini reprezinta o sursa de venituri •Lucrarile de reparatii la cladirile din strada Kogalniceanu au fost sistate •In sectorul administrativ, schema de personal era supraincarcata •Mai multi sefi de servicii au fost inlocuiti din functie
Actuala conducere a Universitatii de Medicina si Farmacie (UMF) "Gr. T. Popa" a preluat o institutie de invatamant medical superior aflata intr-o situatie financiara destul de precara. In urma analizarii domeniului financiar-contabil, conducerea UMF a constatat ca bugetul institutiei este deficitar si dezechilibrat. "Deficitele erau acoperite dintr-o rezerva bugetara realizata in anii anteriori, iar, la ora actuala, aceasta aproape s-a epuizat. Pentru a iesi din impas, va trebui sa luam o serie de masuri pe linie administrativa si academica, deoarece, intr-o astfel de institutie, cei mai multi bani trebuie sa fie folositi pentru infrastructura, dotare si salarii. In momentul de fata, la UMF exista doar bani pentru asigurarea salariilor. Este pentru prima oara cand am prezentat cadrelor didactice, pe facultati, situatia financiara a investitiilor, pentru ca fiecare trebuie sa stie ce rol are in aceasta institutie", a declarat prof. dr. Vasile Burlui, rectorul UMF. Conducerea universitatii considera ca pentru cresterea bugetului trebuie sa se incheie contacte in exterior, in ideea de a-i determina pe studentii straini sa urmeze cursurile acestei universitati. Din cauza lipsei banilor, cladirile universitatii din strada Kogalniceanu si corpul principal au intrat in conservare. Tot in domeniul investitiilor, actuala conducere a sesizat ca majoritatea disciplinelor nu primeau nici consumabile pentru a-si desfasura activitatea didactica.
Curatenie in sectorul administrativ
In sectorul admini