Presedintele executiv al PSD, Octav Cozmanca, ne-a confirmat ieri ca Biroul Coordonator a decis sa le permita filialelor sa achizitioneze spatiu publicitar in presa scrisa si audiovizuala pentru a le face reclama candidatilor din preliminare.
Presedintele executiv al PSD, Octav Cozmanca, ne-a confirmat ieri ca Biroul Coordonator a decis sa le permita filialelor sa achizitioneze spatiu publicitar in presa scrisa si audiovizuala pentru a le face reclama candidatilor din preliminare.
?Candidatii nu pot cumpara publicitate in nume personal, dar filialele pot. Singura conditie este ca spatiul sa fie impartit egal intre toti candidatii?, a spus Cozmanca. Astfel, fiecare pretendent la listele parlamentare pesediste are libertatea de a-si prezenta programele si viziunea politica sub sigla cu cei trei trandafiri.? Intrebat daca nu crede ca PSD face astfel concurenta neloiala celorlalte partide, Cozmanca a raspuns: ?N-au decit sa-si faca si ei alegeri interne?.
Pirvulescu: ?Este o campanie la limita legii?
Presedintele Asociatiei Pro Democratia, Cristian Pirvulescu, ne-a declarat ca decizia Biroului Coordonator este ?la limita legii?. ?Acum, Legea electorala spune ca durata campaniei electorale este de 45 de zile. In noua lege, care urmeaza sa fie votata in curind, campania va fi, probabil, de 30 de zile. Totusi, nu este nici o interdictie conform careia candidatii n-ar avea voie sa-si faca campanie in afara acestei perioade. Probabil ca cei de la PSD au considerat ca ce nu e interzis e permis?, a spus Pirvulescu.
El a adaugat insa ca ?PSD a spus ca alegerile interne nu vor fi o campanie pentru partid si iata ca acum sint. Aceasta decizie demonstreaza fie improvizatie, fie amatorism?.
?Ajung la partid si ma informez?
Intrebat despre posibilitatea ca filialele sa achizitioneze spatiu publicitar in mass-media pentru alegerile