Pentru ca masinile deputatilor si senatorilor sa nu mai consume benzina ocolind Palatul Parlamentului, conducerea Camerei Deputatilor a disponibilizat 8 miliarde de lei (aproape 200.000 de euro) Pentru ca masinile deputatilor si senatorilor sa nu mai consume benzina ocolind Palatul Parlamentului, conducerea Camerei Deputatilor a disponibilizat 8 miliarde de lei (aproape 200.000 de euro) pentru construirea unei scurtaturi care sa lege intrarea dn str. Izvor de cea de pe 13 Septembrie. Pista, care va trece prin curtea din spatele Palatului Parlamentului, va asigura si un acces mai rapid de la parcarea subterana la intrarea in viitorul sediu al Senatului. Ieri, dupa ce Biroul Permanent al Camerei Deputatilor a aprobat aceasta investitie, nimeni din conducerea institutiei nu putea sa explice ziaristilor cat de lung este acest drum si ce traseu va strabate. Secretarul Camerei Deputatilor, Tudor Mohora, a precizat doar ca banii vor fi luati din bugetul destinat initial finalizarii parcarii subterane a Palatului. De altfel, mai multi membri ai Biroului Permanent s-au plans ca nici lor nu li s-au oferit informatii legate de lungimea si traseul drumului. Atat ziaristii, cat si membrii conducerii Camerei au primit doar un memorandum intern, intins pe aproximativ o fila, in care se explica faptul ca aceasta sosea va putea asigura in caz de necesitate "interventia in cel mai scurt timp a Brigazii de pompieri", care-si tine masinile in parcarea subterana.
Investitiile Camerei Deputatilor in 2004 - 210 miliarde de lei
Mutarea Senatului a costat Camera Deputatilor, din bugetul pe acest an, aproape 100 de miliarde de lei. Banii au fost necesari pentru finalizarea lucrarilor de constructii, finisaje, pereti, plafoane, pardoseli, lucrari de mobilare, perdele si draperii, tamplarie, luminatoare, ascensoare si instalatii pentru asigurarea securitatii. Un alt capitol impo