The New York Times este probabil unul dintre cele mai influente cotidiene de pe piata din SUA. Tirajul sau zilnic este de aproape 1.5 milioane exemplare si are o editie online disponibila gratuit oricui, din SUA pana in Australia si din Suedia pana in Bourkina Faso. Mai mult, The New York Times publica, in varianta electronica, DealBook - un newsletter zilnic care acopera subiecte din zona fuziunilor si achizitiilor, ofertelor publice, industriei de venture capital si private equity, deal-uri spectaculoase si zvonuri din piata de investment banking, detalii privind procesele importante precum si evolutia reglementarilor in domeniul financiar-bancar din SUA.
La prima vedere, DealBook prezinta un grad redus de utilitate pentru noi, cititorii din Romania, dar totusi reprezinta o resursa formidabila care ne face sa intelegem mecanisemele pietei globale de capital si sa constientizam mai bine modul american de a face afaceri si de a realiza tranzactii de succes.
Publicat de Andrew Ross Sorkin � unul dintre cei mai puternici jurnalisti din presa economica de SUA �DealBook a ajuns deja un model de referinta. Cuprinzand un scurt sumar al fiecarei stiri si apoi unul sau mai multe linkuri direct catre publicatiile care au redat povestea respectiva, DealBook asigura si un grad sporit de obiectivitate in privinta alegerii sursei.
Un model al DealBook poate fi gasit aici - http://www.nytimes.com/marketing/email/DealBook.html - dar, pentru a fi sigur ca va voi convinge de calitatea informatiei prezentate, am redat mai jos cateva dintre stirile pe care le-am primit in newsletter in ultima saptamana:
Warren Buffett and George Soros increased their holdings of U.S. cable television companies, taking advantage of declines in stock prices to buy shares of the industry's top two operators.
- Go to Article from Bloomberg News
General Motors said yester