S-au dovedit calitatile noului Ford Focus, recent lansat si la noi. Romcar, importatorul marcii in Romania, a organizat un drive test unde s-a putut vedea cum se comporta in diverse conditii de drum.
Noul Ford Focus este o masina robusta, dar in acelasi timp sportiva, interiorul putind fi comparat cu unul al unei limuzine de lux. Drive testul a constat si in testarea Focusului pe teren accidentat, unde masina se comporta impecabil, printre altele datorita suspensiei spate Control Blade, precum si noii structuri a caroseriei, a carei rigiditate torsionala a fost marita cu 10%.
Cinci variante
Fata de vechiul model, acesta este putin mai lat si mai lung, astfel ca masina a devenit mai stabila. La exterior, beneficiaza de un aspect agresiv si sportiv in acelasi timp, aspect datorat in mare masura inclinarii liniei acoperisului. La interior, constructorii germani au dotat masinile cu materiale testate antialergic.
Noul Focus este disponibil in cinci variante: Ambiente, Trend, Ghia, Sport si Titanium. Cele cinci modele dispun de motorizari atit pe benzina, cit si diesel. Cea mai mica motorizare pe benzina este cea de 1,4 litri si dezvolta 180 de cai-putere, iar cea mai puternica este motorul de doi litri si 145 de cai-putere.
La motoarele diesel, cel mai puternic este cel de doi litri, cu 136 de cai-putere, iar varianta cea mai mica este de 1,6 litri si 90 de cai-putere. Transmisia la noul Ford Focus este asigurata de cutii manuale cu cinci sau sase trepte, optional putind fi dotate si cu cutii automate.
Pe linga numeroase dotari standard, dintre care amintim airbaguri frontale, airbaguri pentru sofer si pasager, ABS, EBD, servodirectie, producatorul german pune la dispozitia celor interesati si o serie de dotari optionale.
Pret pe confort
Sistemul Key-Free plus un sistem de alarma