•Doar telefonul cetateanului a functionat in zilele de Pasti la Palatul Roznovanu
Linistea de ieri din primarie a fost tulburata doar de soneria telefonului. Cum functionarii, directorii si viceprimarii au primit zi libera, Palatul Roznovanu a fost lipsit de agitatia obisnuita. Singurii care au venit in zilele de sarbatoare la serviciu au fost functionarii care s-au ocupat de telefonul cetateanului, care poate fi apelat la numarul 984 sau 267.261. Dar nici acesta nu a deranjat din cale afara, iesenii fiind preocupati de sarbatorire, nu de reclamatii. "Nu am avut multe sesizari in zilele de Pasti si oricum nu a fost ceva major. Astazi, am primit pana acum trei sesizari", a declarat ieri Vasile Tiron, consilier in cadrul Biroului de Comunicare al primariei. Telefonul municipalitatii a inregistrat astfel reclamatia unui iesean deranjat de cainii vecinului si au fost sesizati ca a cazut un stalp de iluminat de la Rapa Galbena. Ba chiar, o ieseanca s-a plans primariei de caldura, sesizand la 981 ca Termo Service SA furnizeaza agent termic in ciuda vremii frumoase. "Sunt multe reclamatii care nu sunt de competenta primariei, dar noi le directionam prin adrese oficiale catre institutiile responsabile", a precizat Tiron.
(L.S.)
•Doar telefonul cetateanului a functionat in zilele de Pasti la Palatul Roznovanu
Linistea de ieri din primarie a fost tulburata doar de soneria telefonului. Cum functionarii, directorii si viceprimarii au primit zi libera, Palatul Roznovanu a fost lipsit de agitatia obisnuita. Singurii care au venit in zilele de sarbatoare la serviciu au fost functionarii care s-au ocupat de telefonul cetateanului, care poate fi apelat la numarul 984 sau 267.261. Dar nici acesta nu a deranjat din cale afara, iesenii fiind preocupati de sarbatorire, nu de reclamatii. "Nu am avut multe sesizari in zilele de Pasti si oricum