cu Răzvan SĂVESCU şi Radu DRAGOMIR, regizori şi scenarişti Începuturi. Răzvan Săvescu: Am început să lucrez în televiziune ca actor, în cupluri muzicale cu Medeea Marinescu, gen Bănică şi Emilia; împreună cu Octavian Sava, care scria pentru noi, am încercat să legăm primul sitcom din România, Clanul Popeştilor. Primele episoade au fost OK, bine primite, dar Antena 1 nu a vrut să facă tam-tam. Apoi, m-am mutat la Pro TV, unde erau mai spectaculoase lucrurile, şi pe vremea aia se făcea Ministerul Comediei. Am făcut un film dedicat eclipsei, cu Horaţiu Mălăele, care a plăcut, şi de aici au început toate. Se vedea de pe atunci că publicul îşi doreşte, pe micul ecran, actori români. Radu Dragomir: Am lucrat la tot soiul de emisiuni, am fost producător de ştiri. Noi sîntem prieteni de foarte mult timp, dinainte de facultate, de la Teatrul "Podul". Am făcut un proiect comun, şi-am aşteptat mai mult de un an pînă să se hotărască Pro TV-ul dacă merită să-l facă. Modele străine şi realitatea românească. R.S.: Oricum trebuie să te uiţi dincolo, căci sîntem în epoca de piatră a sitcom-urilor şi telenovelelor. Sistemul de construcţie şi clişeele le preluăm. Sitcom-ul care nouă ne-a plăcut foarte tare este On the buses, un serial englezesc din anii '50, practic începutul, în Anglia, al genului. Şi-acolo era vorba de o lume de-asta low, ca omul să se regăsească în mediu, în universul în care se desfăşoară personajele, şi abia apoi în caracterele acestora. R.D.: Noi l-am gîndit în aşa fel încît cei care se uită să fie asemănători celor din serial. Dacă te uiţi şi după rating-uri, este vorba de o categorie medie. 90% din cei care se uită la TV. Umorul. R.S., R.D.: Pentru noi, acest cuplu, Nelu şi Costel, vine din zona Stan şi Bran. L-am parodiat şi pe Bundy, la un moment dat, pentru că şi acolo, şi în serialul nostru, făceam referire la low-class-urile noastre. Motorul serialului răm