Renault figureaza in statisticile de specialitate ca fiind cea mai vinduta masina de import. Detine o cota de piata de 22% din totalul masinilor fabricate in alte tari.
Pentru a vedea cum reuseste sa convinga atitia automobilisti sa il ia acasa, ziarul „Cotidianul“ a efectuat un drive test cu modelul Megane.
Ne-a convins din prima clipa, fara a misca masina din loc. Pacat ca nu am avut si bani… Dupa noi, Megane Estate, caci cu el am facut citiva kilometri pe drumurile patriei, vrajeste clientul in primul rind prin aspectul exterior.
In proportie de 20%, exteriorul te convinge ca asta este masina care ti se potriveste. Interiorul este primitor, cald si totusi futurist din cale-afara. Nu ne referim aici la dotarile de ultima generatie pe care mai toate masinile le au, ci la felul in care au fost dispuse.
Sa nu mai vorbim de frina de mina, care a fost transformata intr-o adevarata mansa de avion. Toate astea te mai conving inca 20%.
Un atlet polivalent
Odata pornita in cursa, masina iti dovedeste instantaneu calitatile de atlet. In primul rind stie sa amortizeze socurile, atunci cind intilneste in cale gropi.
Este facuta pentru drumuri lungi, dupa cit spatiu ofera si in „carlinga“, si in portbagaj, totusi sprinteaza ca o masina de curse. Dupa ce un client a testat ce poate si pe sosea, dupa ce a vazut-o si cum arata, este convins in proportie de 60% sa o cumpere.
Dar ce conteaza cel mai mult pentru automobilistul roman este pretul. Acesta reprezinta restul de 40% din decizia ce urmeaza sa o ia clientul. „Renault ofera cel mai bun raport calitate-pret-dotari“, spun cei de la grupul Renault-Nissan. Pretul pentru Renault Estate variaza intre 14.845 si 16.023 de euro, cu toate taxele incluse, dotarea fiind standard.
Trei motorizari
Francezii au dispus pentru Es