Salonul International de Automobile Bucuresti este o ocazie importanta pentru vedetele care vor sa-si achizitioneze modele ?de fite?, dar si pentru cele dornice de contractele de imagine. Romania a devenit o piata foarte interesanta pentru importatorii de masini de lux, care au apelat la vedete: acestea au obtinut contracte prin care se obligau sa conduca numai o anumita marca de masina
Vedetele din Romania, interesate sa reprezinte imaginea masinilor de lux
Salonul International de Automobile Bucuresti este o ocazie importanta pentru vedetele care vor sa-si achizitioneze modele ?de fite?, dar si pentru cele dornice de contractele de imagine. Romania a devenit o piata foarte interesanta pentru importatorii de masini de lux, care au apelat la vedete: acestea au obtinut contracte prin care se obligau sa conduca numai o anumita marca de masina, reprezentand astfel imaginea acesteia in tara noastra.
Andreea Marin a avut, probabil, cea mai cunoscuta intelegere de acest gen. ?Zana Surprizelor? a fost si imaginea Mini Cooper in Romania, timp de doi ani,? in aceeasi perioada in care sora ei, Cristina, a lucrat la Departamentul? Marketing al grupului TiriacAuto.
Mihai Leu a fost imaginea Hyundai in Romania tot doi ani, timp in care a castigat, cu un Hyundai Accent, Campionatul National de Raliuri. In martie 2004, Mihai Leu i-a predat stafeta lui Calin Goia, de la Voltaj, care nu trebuie sa conduca, timp de doi ani, decat masini puse la dispozitie de Hyundai Auto Romania. Tot o astfel de intelegere are si Nicoleta Luciu, care se bucura in prezent de tot confortul ultimului model Seat.
Gheorghe Hagi reprezinta imaginea BMW din 2003 deoarece Automobile Bavaria a considerat ca forta si performantele fotbalistului se potrivesc perfect cu imaginea firmei. Gica Hagi a avut ocazia sa testeze toate noile modele lansate de BMW si a achiziti