In momentele publicitare de la TV nu mai este nici o surpriza daca il vedem pe Ceausescu sau pe alti conducatori din istorie. Despre Ziua Nationala insa, cu simbolistica din spatele ei, inca nu s-a auzit nimic.
Desi din spoturile publicitare reiese ca pina si comunismul vinde, 1 Decembrie a ramas practic in afara brief-urilor de creatie ale agentiilor de publicitate.
Cu exceptia campaniei PRO TV care a trasformat Ziua Nationala intr-una PRO, in categoria campanii corporatiste a fost si este in continuare liniste. „Eu vad doua campanii: National TV si PRO TV care a stiut sa se lanseze pe 1 Decembrie si sa transforme aceasta sarbatoare in cel mai mare for de marketing pe care l-am vazut in Romania.
Este pacat ca nu sint si alti advertiseri, care ar putea folosi acest prilej. Sectorul de comunicatie, spre exemplu. Orange nu a stiut sa faca ceva, in schimb, Connex Vodafone a lansat o serie de evenimente in provincie. E pacat, pentru ca ne uitam in Vest si nu invatam nimic", sustine Bogdan Manea, manager la agentia de publicitate Brightness.
O zi slaba
„Cred ca ziua de 1 Decembrie nu este atit de puternica ca semnificatie, este cetoasa in constiinta romanilor, cu exceptia poate a Ardealului.
Citeste articolul integral in Cotidianul
In momentele publicitare de la TV nu mai este nici o surpriza daca il vedem pe Ceausescu sau pe alti conducatori din istorie. Despre Ziua Nationala insa, cu simbolistica din spatele ei, inca nu s-a auzit nimic.
Desi din spoturile publicitare reiese ca pina si comunismul vinde, 1 Decembrie a ramas practic in afara brief-urilor de creatie ale agentiilor de publicitate.
Cu exceptia campaniei PRO TV care a trasformat Ziua Nationala intr-una PRO, in categoria campanii corporatiste a fost si este in continuare liniste. „Eu vad doua campanii: National TV si PRO