Un sondaj realizat de IRSOP pentru Agentia Nationala a Functionarilor Publici si Asociatia "Agenda 21" releva ca multe institutii publice lucreaza cu o rata mare de vizitatori, sub presiunea continua a solicitantilor. In 2005, aproape jumatate din cetateni (46%) au trecut prin sediile administratiilor financiare, 43% au fost la primarii, 28% la oficiile de pensii.
Aceasta suprasolicitare conduce la alocarea majoritatii resurselor pentru desfasurarea activitatii curente si mai putin pentru dezvoltarea institutionala. Nivelul general de nemultumire al cetatenilor fata de felul in care sunt tratati in institutiile publice este destul de scazut.
Proportia cetatenilor care au fost satisfacuti de modul in care au fost primiti in institutiile publice nu depaseste jumatatea pentru nici una din institutii si coboara pana la o cincime.
Sondajul a fost realizat pe un esantion reprezentativ din Bucuresti si judetele Bacau, Prahova si Timis.
Un sondaj realizat de IRSOP pentru Agentia Nationala a Functionarilor Publici si Asociatia "Agenda 21" releva ca multe institutii publice lucreaza cu o rata mare de vizitatori, sub presiunea continua a solicitantilor. In 2005, aproape jumatate din cetateni (46%) au trecut prin sediile administratiilor financiare, 43% au fost la primarii, 28% la oficiile de pensii.
Aceasta suprasolicitare conduce la alocarea majoritatii resurselor pentru desfasurarea activitatii curente si mai putin pentru dezvoltarea institutionala. Nivelul general de nemultumire al cetatenilor fata de felul in care sunt tratati in institutiile publice este destul de scazut.
Proportia cetatenilor care au fost satisfacuti de modul in care au fost primiti in institutiile publice nu depaseste jumatatea pentru nici una din institutii si coboara pana la o cincime.
Sondajul a fost realizat pe un esantion reprezentativ