Incepand din vara anului 2006, bucurestenii vor merge la serviciu sau la cumparaturi cu Mercedesul. Doar marile bulevarde se vor bucura de greutatea masinilor Mercedes, cu motor ecologic Euro 3, transmisie automata si dotari suplimentare. Batranii, copiii si persoanele cu dizabilitati vor putea sa se urce in masina fara dificultate datorita pragurilor foarte joase ale autobuzului si al rampelor special construite. Gheorghe Aron, directorul Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), a spus ca noile masini au un cost redus la combustibil, iar confortul este sporit cu mult fata de masinile din actualul parc. Alte 500 de autobuze vor fi cumparate dupa
Dotate cu motor ecologic si rampe pentru persoane cu dizabilitati, noile autovehicule vor circula prin centrul Capitalei
Incepand din vara anului 2006, bucurestenii vor merge la serviciu sau la cumparaturi cu Mercedesul. Doar marile bulevarde se vor bucura de greutatea masinilor Mercedes, cu motor ecologic Euro 3, transmisie automata si dotari suplimentare. Batranii, copiii si persoanele cu dizabilitati vor putea sa se urce in masina fara dificultate datorita pragurilor foarte joase ale autobuzului si al rampelor special construite. Gheorghe Aron, directorul Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), a spus ca noile masini au un cost redus la combustibil, iar confortul este sporit cu mult fata de masinile din actualul parc. Alte 500 de autobuze vor fi cumparate dupa 2007. ?Anticipez ca la inceputul lui 2007 vom aduce inca un lot de 500 de autobuze pentru a mari parcul auto al RATB, pentru a extinde zona in care RATB lucreaza?, a spus primarul general al Capitalei, Adriean Videanu. 30.000 de autobuze pot fi vazute deja de cei care au ocazia sa se plimbe pe strazile marilor capitale europene precum Paris, Roma, Milano sau Londra. Romanii mai au insa de asteptat pana in februarie, cand prototipul va iesi din