Trecuta printr-o operatie de infrumusetare nerelevanta, noua versiune a modelului spaniol se evidentiaza prin forta, putand sa atinga o viteza maxima de 230 km/h!
Imaginea palida a Seat s-a mai imbujorat de cand deasupra uzinei de la Martorell si-a deschis umbrela Volkswagen, cel mai important constructor de autovehicule din Europa, dar inca nu este de ajuns. Nebunia din clasa mica revine in actualitate cu noua/vechea versiune a citadinei spaniole Seat Ibiza. La varianta care a iesit in urma cu sapte ani pe portile fabricii de la Martorell au fost schimbate acum, ca imagine exterioara, doar partea de jos a barelor.
Adierea schimbarii a trecut prea rapid si prin interior, astfel ca trebuie sa fii un foarte bun cunoscator al marcii ca sa sesizezi ce imbunatatiri au fost facute de specialistii marcii spaniole.
Inca de acum mai bine de doua decenii (1984), cand a aparut primul astfel de model minion (cu vanzari de peste 3,5 milioane de unitati), Ibiza si-a construit o faima de vitezista, avand atat formele, cat si propulsoarele necesare pentru a lasa in urma multe dintre competitoare, mai ales in marile competitii sportive.
Acum, varianta de top, Cupra, atinge „suta” in 7,3 secunde, iar viteza maxima, 230 km/h, poate face invidios chiar si un supercar.
Din nefericire pentru intreaga marca Seat, lipsa unei traditii si a unei sustineri mai puternice au infranat elanul multor cumparatori, care au preferat modele mai putin competitive sau cu performante limitate, dar de la producatori consacrati.
Aproape de perfectiune
Mezalianta dintre grupul german si producatorul spaniol a dat recent un alt rezultat fericit: noul Ibiza. Chiar daca schimbarile de look nu sunt semnificative, noul autoturism de oras este printre cele mai bune din segment, dispunand de cele mai noi inovatii ale tehnicii.
De exemplu, Ibiza este primul model din clasa mic