•Strazile din Iasi au devenit un adevarat peisaj selenar, plin de cratere de dimensiuni mai mari sau mai mici •Pentru soferi, circulatia a devenit un adevarat slalom printre gropile din asfalt, cel mai mult suferind insa autoturismele •Primaria promite o campanie de asfaltari in forta
Un top al strazilor campioane la numarul de gropi ar avea in locurile fruntase portiunile de drumuri nationale (DN24 si DN28) care traverseaza municipiul. Din cauza neintelegerilor politice cu privire la finantarea drumurilor, timp de aproape doi ani, nici macar un petec nu a mai fost pus pe strazile cu pricina. Municipalitatea s-a multumit cu montarea de placi informative prin care anunta cetatenii ca proprietarul drumurilor este Compania Nationala a Drumurilor si Autostrazilor (CNDA). Nici celelalte strazi nu arata insa mai bine. Bulevardul Dacia este campionul strazilor cu gropi, circulatia fiind, intre capat Dacia si Zimbru, un adevarat chin. Masinile circula ca melcii, saltand dintr-o groapa in alta. Asta pentru ca multitudinea gropilor este de neevitat. In top isi fac loc si bulevardul Tudor Vladimirescu, Calea Chisinaului, Socola, Bucium, Poitiers.
Grafic pentru plombe
Odata cu venirea primelor zile insorite, primaria a si stabilit pe hartie graficul de interventie la peticiri de strazi. Ieri, in cadrul comisiei de circulatie a municipalitatii, edilii au aprobat ordinea intrarii echipelor pe arterele municipiului. De astazi, primaria promite ca vor iesi la strada 14 echipe ale SC Citadin SA, in tot atatea zone ale orasului. De petice de asfalt vor beneficia pana la sfarsitul lunii martie bulevardul Tudor Vladimirescu, strada Vasile Lupu, Eternitate, Elena Doamna, Bas Ceaus, b-dul Independentei, Sarmisegetuza, Sf Lazar, Codrescu, Arcu.
Liber la petice
Dupa un conflict cu iz politic, ce a tinut doi ani, primari