•Cele mai multe telefoane semnaleaza aparitia avariilor la retelele de apa-canal sau a inundatiilor produse din cauza canalelor infundate
In fiecare luna, sunt primite la sediul Regiei Autonome Judetene de Apa Canal - RAJAC Iasi circa doua mii de apeluri telefonice, prin care se fac diferite sesizari sau reclamatii. "Zilnic, primim intre 65 si 70 de telefoane de sesizari. Cei mai multi ieseni folosesc numarul de telefon scurt, 969, care se plateste. Mult mai putini apeleaza la numarul de Telverde, 0800808969 care este gratuit", a declarat Razvan Manolache, seful Departamentului Relatii Publice din cadrul RAJAC Iasi.
Cele mai multe apeluri telefonice primite la RAJAC semnaleaza aparitia avariilor la retelele de apa-canal sau a inundatiilor produse din cauza canalelor infundate. Gradul scazut de operativitate a echipelor de interventie este determinat, de cele mai multe ori, de lipsa informatiei. "Uneori oamenii nostri nu ajung la timp la locul unde se produc avarii. Sesizarile de la ieseni sunt importante pentru ca pierderile sunt minimalizate si se elimina riscul de a se inunda anumite proprietati", a explicat Razvan Manolache. Acesta a adaugat ca, uneori, pe perioada interventiei, furnizarea apei este sistata si de aceea clientii Regiei dau telefon pentru a afla cat timp trebuie sa stea fara apa potabila. Tot prin intermediul telefonului, abonatii pot transmite indexul lunar de consum, urmand ca la o anumita perioada angajatii RAJAC sa faca verificarea indexului la punctul de consum.
Cristian MATASA
•Cele mai multe telefoane semnaleaza aparitia avariilor la retelele de apa-canal sau a inundatiilor produse din cauza canalelor infundate
In fiecare luna, sunt primite la sediul Regiei Autonome Judetene de Apa Canal - RAJAC Iasi circa doua mii de apeluri telefonice, prin care se fac diferite sesizari sau reclamatii. "Ziln