Serviciul de telefonie fixa EUfonika, asigurat de compania Combridge, subsidiara din Romania a operatorului Magyar Telecom, detinut la randul sau de Deutsche Telecom, a inregistrat la doua luni de la lansare un numar de 10.000 de clienti. "Numarul de clienti atins la doar doua luni de la lansare este satisfacator, spune Levente Csenteri, director executiv la Combridge. Este un bun start. De fapt, cifrele sunt chiar mai bune decat cele inregistrate la inceputul acestei afaceri in Ungaria. Pentru sfarsitul acestui an, ne propunem atingerea unui numar de 100 mii de clienti", mai spune Csenteri. Din analizele companiei reiese ca aproape 70% din clientii companiei au peste 40 de ani si locuiesc in principal in orase mici, cu 150-200 mii de locuitori, acolo unde serviciile operatorilor de telefonie alternativi nu au ajuns inca.
In paralel, insa, serviciul se dezvolta si in marile orase, acolo unde segmentul targetat este cel de business. EUfonika Business Call, lansat in aceasta luna, le permite utilizatorilor din zona corporate care au deja un abonament lunar de telefonie fixa inregistrat in Romtelecom sa economiseasca cam 20% la convorbirile interjudetene si 40% la cele internationale.
Csenteri a adaugat ca planurile de viitor ale companiei includ deschiderea unui call-center in Romania, fiind luate in calcul atat o investitie proprie, cat si externalizarea serviciilor call-centerului actual din Ungaria. In privinta rezultatelor financiare ale serviciului, Csenteri a precizat ca "pentru moment, numarul clientilor inregistrati sau traficul acestora in retea nu aduce profit, acest lucru urmand sa se intample odata cu depasirea pragului de 100.000 de clienti".
Serviciul de telefonie fixa EUfonika, asigurat de compania Combridge, subsidiara din Romania a operatorului Magyar Telecom, detinut la randul sau de Deutsche Telecom, a inregistrat la doua luni de la