Producatorul de carburanti MOL Romania a inregistrat, in primele 6 luni ale acestui an, o cifra de afaceri de 263 de mil. euro, in crestere cu 60% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, se arata intr-un comunicat al companiei. Vanzarile de combustibil MOL au crescut cu 49,4% in raport cu primul semestru al anului 2005, iar vanzarile magazinelor din benzinarii cu 38,4% fata de aceeasi perioada. "Aceste rezultate reflecta consolidarea afacerii companiei MOL Romania. Daca anul trecut ne-am axat pe finalizarea integrarii retelei Shell si majorarii volumului mediu de combustibil vandut, in acest an eforturile noastre s-au indreptat catre eficientizarea si optimizarea retelei de benzinarii in intreaga tara", a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL Romania.
Compania MOL a inghitit Shell la finele anului trecut, in cadrul unei tranzactii de 90 mil. euro, care a presupus preluarea de catre MOL a 59 de benzinarii Shell si a insemnat trecerea pe un profit de 2,5 mil. euro, dupa ce operatorul nu mai inregistrase rezultate pozitive de patru ani. La inceputul acestui an, MOL a vandut catre Petrom 30 de benzinarii foste Shell si afacerea MOL Aviation, in schimbul carora a primit 11 benzinarii si 20 de mil. euro.
O piata interesanta pentru grupul MOL
Cat despre posibilitatile companiei de a creste in continuare pe piata autohtona, Zsolt Szalay ne-a precizat ca "Romania este o piata deosebit de interesanta pentru grupul MOL, deoarece ofera posibilitatea extinderii retelei si implicit a afacerii". MOL Romania a investit pana acum 150 de mil. euro in reteaua de benzinarii. Anul acesta, compania isi va mai extinde reteaua prin investitii greenfield, construind inca 3 noi statii, care se vor adauga celor 138 deja existente. Pentru 2007, compania apreciaza o investitie de 12 mil. euro in extinderea si optimizarea retelei. Compania isi va concentra activi