Intr-un mediu de afaceri global, permanent conectat, companiile realizeaza imensul impact pe care o analiza rapida o poate aduce afacerii lor atunci cand in mainile angajatilor se afla instrumentele potrivite.
Relevance si QlikTech au adus in Romania o generatie noua de solutii pentru analiza de business, prin care utilizatorii ajung sa acceseze si sa analizeze rapid seturi mari de date, proces care se traduce prin imbunatatirea procesului de luare a deciziilor, se arata intr-un comunicat al companiei.
"Suntem martorii unei schimbari fundamentale pe piata de business intelligence: cresterea unei clase noi de instrumente de analiza in-memory, deoarece companiile cauta sa ofere propriilor analisti instrumente mai flexibile pentru analiza si interogarea datelor", a precizat Mans Hultman, CEO al QlikTech. QlikTech promoveaza o arhitectura informationala in care datele de afaceri sunt disponibile rapid si cu costuri accesibile tuturor acelora care au nevoie de ele.
Solutia foloseste o tehnologie care realizeaza asocierea datelor in memoria PC, pentru a face analizele sofisticate mai simplu de implementat, de utilizat si intretinut, dar si pentru un acces mai simplu si mai rapid la date de business detaliate. Succesul acestei solutii este demonstrat si de cresterea de 11,5% pe care piata a realizat-o in 2005.
Intr-un mediu de afaceri global, permanent conectat, companiile realizeaza imensul impact pe care o analiza rapida o poate aduce afacerii lor atunci cand in mainile angajatilor se afla instrumentele potrivite.
Relevance si QlikTech au adus in Romania o generatie noua de solutii pentru analiza de business, prin care utilizatorii ajung sa acceseze si sa analizeze rapid seturi mari de date, proces care se traduce prin imbunatatirea procesului de luare a deciziilor, se arata intr-un comunicat al companiei.
"Suntem martorii unei schim