Cum �O data pe an oamenii de PR ies la lumina�, competitia \"Romanian Public Relations Award\" este un moment propice pentru evaluarea capacitatii profesionale a oamenilor de PR si nu numai, scopul ei principal fiind sa creeze o imagine a tarii prin implicarea sociala a companiilor care activeaza in piata, a declarat Thomas Achelis, membru al consiliului director al Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA), la lansarea celei de-a patra editii a manifestarii.
"A castiga un premiu in aceasta competitie inseamna sa dovedesti clientului tau, conducerii companiei tale sau publicului, ca ai reusit, ca munca ta este recunoscuta de catre colegii tai si ca esti printre cei mai buni din Romania", a spus Thomas Achelis.
Evenimentul are misiunea de a imbogati schimburile internationale in domeniul comunicarii, de a imbunatati imaginea PR-ului in Romania, lucru destul de dificil dupa cum spune Thomas Achelis, asta pentru ca timp de noua ani, de cand a aparut initiativa dezvoltarii PR-ului in Romania, receptivitatea pentru astfel de proiecte, mai ales din partea Guvernului Romaniei, a fost mai mult decat scazuta. Lucrurile insa, dupa cum a declarat Achelis, au intrat pe un fagas normal. Daca anul trecut, intrarile pentru aceasta competitie au fost in numar de 60, pentru anul acesta se asteapta o crestere semnificativa a participantilor.
"Romanian Public Relations Award", competitie se desfasoara in stransa corelatie cu prestigioasa competitie internationala "Golden World Award", organizata sub egida Asociatiei Internationale de Relatii Publice (IPRA).
Competitia se adreseaza oricaror persoane, companii, asociatii institutii private si ONG-uri, care au finalizat pe parcursul ultimilor doi ani campanii de Relatii Publice cu rezultate deosebite. Termenul limita pana la care se pot face inscrieri este 12 septembrie 2006, urmand ca organizatorii sa pre