Nu numai specialistii de la Help Desk-urile IT primesc solicitari ciudate de la clienti, ci si specialistii firmelor de data recovery, precum Disklabs. Specialistii acestei companii au publicat un top cu cele mai ciudate solicitari de asistenta cu care au avut de-a face in ultimul an.
Specialistii companiei, care se confrunta cu aproape 50.000 de cazuri anual, spun ca recuperarea datelor a fost posibila aproape in toate cazurile extreme pe care le-a evidentiat. „Se pare ca in fiecare an aceasta lista devine mai bizara”, a declarat directorul Disklabs, Simon Steggles.
Iata si Top 10 al celor mai bizare solicitari de asistenta:
* Pisica mea a urinat pe laptop. Specialistii Disklabs au reusit in cele din urma sa recupereze datele de pe un laptop Toshiba pe care isi facuse „nevoile” pisica Persian Blue a unui client.
A cazut de pe capota masinii. Un reprezentant de vanzari si-a pus in graba laptopul pe capota masinii, in timp ce a pus mostrele de produse in portbagaj. Din pacate, si-a uitat laptopul pe capota si a demarat. „Mergeam deja cu 90 de kilometri la ora, cand am vazut laptopul in oglinda retrovizoare, dupa ce a cazut de pe masina”, a spus clientul respectiv.
* Am trecut din greseala cu masina peste el. Victima acestui „accident” a fost un player MP3, care a cazut din buzunarul clientului inainte ca acesta sa treaca din greseala cu masina peste el.
* Tocmai am concediat managerul IT si a inceput sa loveasca serverul. Managerul IT al unei companii nu s-a descurcat asa cum ar fi trebuit, asa ca a fost concediat. Omul in cauza s-a enervat, decizand ca serverul trebuie sa dispara inaintea sa.
A obtinut rezultatul dorit lovind serverul cu furie, pana cand acesta a incetat sa functioneze, cauzand coruperi de date si distrugand partial harddiskurile.
* A curs putin titei in