Autoturismul de clasa mica Chevrolet Aveo s-a impus deja pe piata noastra, fiind socotit un rival de seama pentru modelul produs de Dacia-Renault la Colibasi.
Pe langa masina produsa in centrul de la Bupyong (Coreea de Sud), Logan pare un recamier pe roti. In comparatie cu Logan, Aveo este special, avand aerul de masina straina. Multi dintre romanii cu chef sa-si cumpere un autoturism nou au ales, in acest an, Aveo si nu Logan.
Sunt deja peste 2.500 de compatrioti care au optat pentru Aveo, si, probabil, factorul decisiv a fost felul in care arata acest model ce poarta (cu oarecare mandrie) simbolul unei prestigioase marci americane.
Aveo are, potrivit specialistilor, cel mai frumos design (atat exterior, cat mai ales interior), dintre toate modelele clasei mici existente in acest moment pe piata din Romania.
Problema cu tangajul
Aveo se poate compara cu Logan si din punct de vedere al performantelor. Dar si al pretului. Daca ar fi fost produsa in Romania, Aveo ar fi fost, cel mai probabil, la fel de vedeta precum Logan.
Varianta testata, echipata standard cu aer conditionat, servo, ABS, radio-CD cu lector MP3, jante din aliaj, inchidere centralizata, dublu airbag si multe altele, asigura un confort corespunzator celui garantat si de Logan Laureate, cu motor Otto de 1.6 litri si 90 de cai-putere.
In mers, Aveo prezinta aceleasi hibe ca si Loganul.
De fapt, aceeasi mare problema cu tangajul. La viteze mai mari de 100 km/h, ambele modele "tremura" la fiecare pala de vant. La Aveo, volanul mare, ca o timona, nu apreciaza miscarile bruste.
Plusuri si minusuri
Altfel, tinuta de drum este aproape la fel, Aveo avand un usor avantaj in ceea ce priveste motorul. Acesta este iute, destul de silentios si raspunde bine solicitarilor la turatii inalte. Cutia are rapoartele destul de