Liderul sindical Petre Costel afirma ca directorul Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime Constanta, Mircea Banias, doreste sa construiasca in locul arenei din bulevardul 1 Mai, un mall * Deloc surprinzator, Banias neaga aceste acuze, invocand un protocol prin care destinatia terenului nu poate fi schimbata pana in 2021 * Orice se poate intampla in cazul in care protocolul "cade" FC Portul Constanta este, asa cum probabil putini mai stiu astazi, cea mai veche echipa a orasului, anul ei de infiintare, 1930, vorbind de la sine despre acest lucru. Gruparea portuara, desi divizionara B de traditie, reprezinta unul dintre cele mai puternice centre de creatie ale judetului, de aici plecand o serie de jucatori valorosi, dintre care este de ajuns sa ii amintim pe Gabriel Zahiu sau Dennis Serban. Portul Constanta a mai purtat de-a lungul timpului denumiri ca Dezrobirea PCA (care a evoluat chiar si in prima divizie), Locomotiva, SIM sau Ancora. Insa vremurile bune sunt foarte departe de ceea ce se intampla in prezent la aceasta echipa, pe nedrept neglijata. Necazurile au inceput sa se contureze inca de la sfarsitul anului trecut, cand, dupa ce a incheiat turul de campionat pe locul noua, cu mari sanse de a se mentine in Liga a II-a, Portul a avut un retur dezastruos, cauzat de luptele interne care au zguduit gruparea de pe bulevardul 1 Mai. Astfel, bulversata de haosul in care a fost aruncata de Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime Constanta (CNAPMC), condusa de Mircea Banias pe de o parte si de liderul Federatiei Nationale a Sindicatelor Portuare (FNSP), Petre Costel pe de alta parte, echipa a retrogradat in al treilea esalon fotbalistic romanesc si se afla acum in anonimat, pe undeva pe la mijlocul clasamentului. De fapt, care este marul discordiei in aceasta problema? Avem doua variante, prima dintre ele fiindu-ne "furnizata" chiar de lid