Executivul trebuie sa decida daca anul viitor vom avea un nou program de innoire a parcului auto. "Pentru 2007, Administratia Fondului pentru Mediu (AFM) a prevazut in buget finantarea unor proiecte de reducere a poluarii aerului. In aceasta categorie se incadreaza si programul rabla, insa decizia finala o va lua Guvernul Romaniei. Demararea unui nou program nu este decizia AFM", a explicat Mihai Toti, presedintele AFM.
RESTANTE. Mai mult, din programul care tocmai s-a incheiat la data de 12 decembrie au ramas masini nedistribuite. "Din transa a doua a programului, care s-a incheiat acum cateva zile, au ramas nedistribuite 1.390 de autoturisme si a ramas neutilizata o suma de peste patru milioane de lei", a spus Mihai Toti. Conform programului de innoire a parcului auto, aflat la a doua editie, posesorii masinilor mai vechi de 12 ani, care au optat sa-si duca masina la dezmembrat si sa-si cumpere o masina noua, au beneficiat de un discount de 3.000 de lei. Fondul alocat pentru acest program a fost de 49,5 milioane de lei, bani suficienti pentru 16.500 de masini. Cele mai multe autoturisme contractate pana la 12 decembrie au fost de la compania Daewoo (5.270), urmata de Renault (4.016), Porche (marcile Audi, Seat, Porche, Volkswagen - 1.796), Dacia (1.362) si Fiat (674). Executivul trebuie sa decida daca anul viitor vom avea un nou program de innoire a parcului auto. "Pentru 2007, Administratia Fondului pentru Mediu (AFM) a prevazut in buget finantarea unor proiecte de reducere a poluarii aerului. In aceasta categorie se incadreaza si programul rabla, insa decizia finala o va lua Guvernul Romaniei. Demararea unui nou program nu este decizia AFM", a explicat Mihai Toti, presedintele AFM.
RESTANTE. Mai mult, din programul care tocmai s-a incheiat la data de 12 decembrie au ramas masini nedistribuite. "Din transa a doua a programului, care s-a incheiat acum c