TEST HARDWARE > Detectoare radar Cu ocazia legalizarii detectoarelor radar ne-am gandit sa le testam pentru voi. Veti afla care sunt performantele diferitelor modele de pe piata si ce caracteristici ar trebui sa aiba pentru a fi cu adevarat eficiente. TEST HARDWARE > Detectoare radar
Cu ocazia legalizarii detectoarelor radar ne-am gandit sa le testam pentru voi. Veti afla care sunt performantele diferitelor modele de pe piata si ce caracteristici ar trebui sa aiba pentru a fi cu adevarat eficiente.
Pentru a realiza un test cat mai concludent, am sunat la Politie si i-am rugat sa ne "imprumute" un vehicul dotat cu radar pentru testul nostru. Domnii de acolo au fost foarte binevoitori si astfel am primit un Logan galben care sa ne ajute sa determinam distanta maxima de la care aparatele te pot preveni asupra existentei unui radar. Radarul emite unde in banda de frecventa K si a functionat la o intensitate maxima pe toata durata testului. De altfel, majoritatea radarelor plasate in masini sunt utilizate la o intensitate maxima.
Desi puteam face testul cu orice masina, am avut un pretext suficient de bun pentru a cere de la Porsche Romania noul Audi TT de 200 de cai. O masina foarte puternica, dar pe care nu am "exploatat-o" la maxim, intrucat testul a fost realizat in oras, aproape de intrarea pe Autostrada Soarelui (unde viteza legala este de 50 Km/h).
TESTUL. Astfel dotati, am pornit testul propriu-zis. Masina de politie a fost pozitionata pe o strada circulata, iar noi am folosit fiecare detector radar in parte pentru a vedea care este cel-mai-cel in ceea ce priveste raza de detectie. Pentru a face o masuratoare cat mai exacta a acesteia, am folosit un aparat GPS pe care am marcat ca punct de interes locatia masinii de politie. Fiind o zi cu cer senin si avand o multime de sateliti vizibili, eroarea GPS-ului nu a depasit pe toata durata