• Un iesean din bulevardul Socola se plange ca a fost pus sa plateasca mai mult decat trebuia pentru caldura din cauza firmei de repartitoare
Firmele de repartitoare au mai gasit o solutie sa-si insele clientii: in ultima vreme s-a inmultit numarul cazurilor in care proprietarii locuintelor care si-au montat repartitoare sesizeaza firmele ce se ocupa cu citirea aparatelor ca platesc mult mai mult decat au consumat. Reprezentantii firmelor de repartitoare ridica din umeri, cautand fel de fel de explicatii penibile.
Cu o astfel de situatie s-a confruntat si familia Parpusor, a carei locuinta este pe bulevardul iesean Socola. In luna noiembrie 2006, deoarece nu a fost acasa in momentul citirii repartitoarelor, familia Parpusor a fost trecuta cu o cantitate de unitati de consum energetic dubla fata de cat era in realitate. Cantitatea care a fost trecuta in plus urma sa fie scazuta din factura in luna urmatoare, dar nu s-a intamplat acest lucru. "Deoarece nu am fost acasa in momentul citirii repartitoarelor, am fost incarcata la consumul de unitati de catre firma ISTA cu 200 pentru luna noiembrie 2006. Acestea urmau sa mi le scada in urmatoarea luna, dar nu s-a intamplat asa. O alta problema este ca pentru luna trecuta, pentru un apartament cu doua camere, mi-a venit factura numai pentru incalzire 491 RON. Cum este posibil asa ceva, daca eu am avut deschis robinetul cu termostat foarte putin?", s-a intrebat furioasa Georgeta Parpusor, victima a firmei de repartitoare ISTA. De cealalta parte a baricadei, Ofelia Paduraru, reprezentant zonal al SC ISTA Romania SRL, se scuza pe motiv ca a fost o eroare de calculator sau una umana. "Nu cunosc acest caz. Noi, in momentul cand facem citirile repartitoarelor, daca nu gasim persoanele la domiciliu, facem un calcul estimativ, adica media consumului din luna anterioara. In cazul familiei Parpuso