Un nou magazin de lux sub brandul Sephora s-a deschis in buricul Capitalei. Valoarea investitiei se ridica la 400.000 euro. In magazinele Sephora se comercializeaza produse pentru frumusete, cosmetice, parfumuri. In plus, clientii pot profita, contra cost, si de serviciile Beauty Bar. Sephora Magheru aduce clientilor toate marcile care existau si in magazinele Beauty Shop: Armani, Dolce &Gabbana, Bvlgari, Kenzo etc. Ceea ce face diferenta este modul de prezentare al produselor (parfumurile sunt pe stanga si pe dreapta in ordine alfabetica, produsele de ingrijire in capat, iar pe mijloc produsele de machiaj), modul in care sunt promovate produsele, libertatea lasata clientilor de a incerca si de a alege. De aceasta data, brandul Sephora este reprezentat prin absolut toate liniile sale. ''Pentru anul 2007 planuim transformarea tuturor magazinelor Beauty Shop in magazine Sephora si in plus doua deschideri in tara - Cluj si Iasi. Asta inseamna ca la sfarsitul anului 2007 vom avea 9 magazine Sephora, ne-au declarat reprezentantii companiei.
Sephora apartine prestigiosului grup de brand-uri de lux Louis Vuitton - Moët Hennessy (LVMH). care detine magazine in Europa, in Statele Unite ale Americii, Canada si Asia.
Un nou magazin de lux sub brandul Sephora s-a deschis in buricul Capitalei. Valoarea investitiei se ridica la 400.000 euro. In magazinele Sephora se comercializeaza produse pentru frumusete, cosmetice, parfumuri. In plus, clientii pot profita, contra cost, si de serviciile Beauty Bar. Sephora Magheru aduce clientilor toate marcile care existau si in magazinele Beauty Shop: Armani, Dolce &Gabbana, Bvlgari, Kenzo etc. Ceea ce face diferenta este modul de prezentare al produselor (parfumurile sunt pe stanga si pe dreapta in ordine alfabetica, produsele de ingrijire in capat, iar pe mijloc produsele de machiaj), modul in care sunt promovate produsele, liber