• Incepand cu data de 1 aprilie 2007, SC E.ON Moldova SA a implementat un nou mod de facturare a consumului energiei electrice ce consta in emiterea a doar sase facturi anual • Adica, la fiecare doua luni va fi emisa o factura si nu lunar, cum s-a facturat pana in prezent • "Cei care pana in prezent nu si-au depus fisa cu consumul estimat ii vom trece noi din oficiu cu un consum estimat in baza a ceea ce au consumat in lunile anterioare", a precizat Lucian Luca, purtator de cuvant SC E.ON Moldova SA
Incepand cu data de 1 aprilie 2007, SC E.ON Moldova SA a implementat un nou mod de facturare a consumului de energie electrica ce consta in emiterea a doar sase facturi anual. Adica la fiecare doua luni va fi emisa o factura, si nu lunar, cum s-a facturat pana in prezent. Potrivit reprezentantilor E.ON, noul sistem a fost creat pentru a veni in sprijinul consumatorului. "In noul sistem de facturare exista o foarte mare libertate pe care clientul o poate face. Clientul isi poate schimba cantitatea de energie consumata, luna de luna, fara nici o problema. In luna sasea angajatii E.ON se vor deplasa la domiciliul clientului pentru a face citirea contoarelor, si nu lunar asa cum era pana in prezent", a precizat Lucian Luca, purtator de cuvant al SC E.ON Moldova SA.
Prima factura va fi emisa pe baza unui consum mediu estimat de client pentru un interval de doua luni, o a doua factura este la fel, iar la emiterea celei de-a treia facturi este una de regularizare, reprezentand valoarea diferentei dintre consumul inregistrat de contor in perioada de sase luni si consumul estimat de client in decursul a patru luni. Pentru cealalta jumatate a anului, facturile vor fi emise la fel. In situatia in care clientul nu stie sa-si estimeze consumul se poate apela la sprijinul angajatilot E.ON. Daca se constata mari abateri intre consumul real si cel es