• In pericol sa paralizeze intregul transport local, dupa data de 17 aprilie, cand expira autorizatia de functionare a operatorilor privati de maxi-taxi, RATP va apela la ajutorul persoanelor fizice autorizate care detin microbuze sau la societatile comerciale care au astfel de mijloace de transport
Pentru a nu paraliza transportul public local, incepand cu data de 17 aprilie, zi in care expira autorizatia de functionare a operatorilor privati de maxi-taxi, Regia Autonoma de Transport Public (RATP) va apela la ajutorul persoanelor fizice autorizate care detin microbuze sau la societatile comerciale. Astfel, in urma scoaterii de pe strazi a actualilor operatori privati de transport public, se vor elibera sase trasee, dupa cum urmeaza: traseul numarul 105 (care face legatura intre Piata Chirila si Piata CUG), traseul 109 (Piata Alexandru cel Bun - Rond Agronomie), traseul 110 (Rond Canta - Piata CUG), traseul 111 (capat Dacia - Terasa Breazu), traseul 121 (care face legatura intre Piata Dacia si Piata Doi Baieti) si traseul 123 (care circula intre Piata CUG si Rond Agronomie). Totusi, dintre acestea, regia ieseana va elimina din start doua trasee, care nu au fost inca stabilite. Negocierile pentru cele patru trasee ramase libere vor incepe cel mai probabil dupa Sarbatorile de Paste. La negocieri vor putea participa atat persoanele fizice autorizate care detin chiar si un microbuz cat si societatile comerciale. Pentru a putea opera pe traseele RATP, noii transportatori trebuie sa respecte strict graficul de circulatie si sa nu mai fi avut abateri.
Autobuze de la Paris
De asemenea, traseul care a fost primit nu poate fi schimbat, iar colaborarea va fi incheiata pe o perioada limitata pana ce vor ajunge la Iasi cele 30 de autobuze la mana a doua pe care RATP le va achizitiona de la firma de transport public din Paris. "Du