(Foto: Replica de Constanta)
Cine merge dupa principiul ca a-ti face cumparaturile la supermarket inseamna a intra in contact cu angajati model, instruiti dupa model occidental sau a achizitiona produse fara a lua teapa „la cantar” se inseala amarnic.
Cotidianul "Replica” a prezentat de-a lungul timpului metodele prin care supermarketurile constantene dau tepe de zile mari, totul sub acoperirea unui brand care, in timp, nu mai ofera nici o garantie a profesionalismului si a calitatii.
Acesta este si cazul supermarketului Penny din Tomis Nord, care s-a gandit sa-si mai rotunjeasca incasarile bazandu-se pe nepriceperea si graba clientilor fideli. Astfel, zilele trecute, intre pretul produselor afisat la stand si cel care aparea pe bon erau discrepante care i-au pus pe ganduri si pe cei mai naivi si neatenti cumparatori.
Spre exemplu, ardeii erau la stand 5.9 lei pe kilogram, adaosul de pe bonul oferit de cantarul electronic fiind de nu mai putin de 2 lei, pretul real ajungand de fapt la ... 7,9 lei. In fata revoltei cumparatorilor, angajatii supermaketului Penny au aruncat pisica in curtea distribuitorilor de la Bucuresti.
Mizand pe stangacia persoanelor care nu stiu sa foloseasca aparatele electronice destinate cantaritului, supermarketul Penny situat in Tomis Nord castiga sume deloc de neglijat.
Sub sloganul „Preturile cele mai mici le gasesti intotdeauna aici” acest magazin ademeneste o multime de clienti care se incred in astfel de minciuni publicitare si ajung sa ia tepe ce, insumate, reprezinta pagube serioase bugetului familiei.
Constiinta este insa un lucru eliminat din start de catre orice agent comercial ce vrea profit cu orice pret, astfel ca nici supermarketul Penny se pare ca nu face rabat de la aceste reguli „ale e