Foto: Evz
Ratele de crestere ale cifrei de afaceri sunt impresionante: plus 176% in 2006, plus 190% in primul trimestru al acestui an, plus 108% - asteptarile pentru sfarsitul lui 2007, in conditiile in care media pietei este la un sfert.
„In doi ani ne propunem sa devenim lideri in piata de curierat intern”, spune fara urma de ezitare presedintele companiei, Bogdan Carcu, cel care a fost angajat de o mana de investitori privati sa creasca firma si apoi sa o vanda.
„Cu siguranta o vom vinde, undeva spre sfarsitul lui 2009, dupa ce vom fi ocupat locul intai”, adauga Carcu.
Plicurile cu facturi
Pana atunci, compania va continua sa se bata de pe o pozitie aproape egala cu colosul Posta Romana. „Cheia succesului nostru a fost faptul ca am intrat pe o piata acaparata de Posta Romana, unde am ocupat segmentul de expediere de plicuri catre companii.
Plus o licitatie organizata de Orange, pe care am castigat-o la sfarsitul lui 2004 si in care am concurat cu toate firmele mari de la noi.
Si un sistem ingenios de gestionare a pachetelor, cu un sediu central in inima tarii, la Brasov”, mai spune presedintele de la Curiero.
Lupta cu Posta Romana pe segmentul de curierat postal nu ar putea fi egala in conditiile in care operatorul national lucreaza cu tarife minime, protejat fiind de stat, tarife pe care
Curiero nu le-ar putea respecta. Din 2008 insa, mult asteptata liberalizare a pietei de curierat postal este de asteptat sa modifice semnificativ segmentul.
Fara taxe in judet
Acum, Curiero vrea sa-i surprinda total pe concurentii Fan Courier Express, Cargus sau TCE Logistica.
A pregatit un program de eliminare a taxarii kilometrilor exteriori, prin care 90a din costul serviciului de livrari Curiero 24, tarif suportat in mod normal de clienti, sa treaca in