Foto: Automarket
Modelul supersportiv de la BMW se lasa asteptat. Anticipat de conceptul CS, prezentat la Salonul Auto de la Shanghai, viitorul model va fi lansat la sfarsitul lui 2010 si va concura cel mai probabil cu Audi R8 si Porsche 911. Aspectul exterior al viitoarei sportive va imprumuta multe linii de la conceptul CS: grila fata, linia coborata a acoperisului si linia agresiva a spoilerului fata.
Surse din interiorul companiei au anuntat ca BMW va folosi un motor frontal care va transmite puterea puntii spate. Modelul va fi propulsat de o versiune imbunatatita a motorului V10 de 5.0 litri regasit pe M5 si M6. Puterea finala va urca astfel pana la 550 de cai putere.
Inginerii germani au luat in considerare si folosirea unei versiuni supraalimentate a motorului V8 de 4.0 litri care echipeaza proaspat lansatul M3.
Pentru o performanta mai buna decat a modelului M6, constructorul se va concentra asupra reducerii masei proprii a viitorului model. Limita maxima stabilita de ingineri este de 1400 de kilograme. Este de asteptat ca germanii sa foloseasca fibra de carbon, aluminiu si magneziu pentru a nu depasi aceasta limita.
Proiectul de dezvoltare a modelului a fost incredintat diviziei de performanta M. Zvonuri din interiorul companiei bavareze anticipeaza ca supersportiva se va numi M10.
integral in Automarket Foto: Automarket
Modelul supersportiv de la BMW se lasa asteptat. Anticipat de conceptul CS, prezentat la Salonul Auto de la Shanghai, viitorul model va fi lansat la sfarsitul lui 2010 si va concura cel mai probabil cu Audi R8 si Porsche 911. Aspectul exterior al viitoarei sportive va imprumuta multe linii de la conceptul CS: grila fata, linia coborata a acoperisului si linia agresiva a spoilerului fata.
Surse din interiorul companiei au anuntat ca BMW va folosi un motor frontal care va tr