Foto: Cotidianul
Privatizarea managementului liniilor aeriene nationale este singura modalitate prin care Tarom poate evita disparitia sa in urmatorii trei-cinci ani, in urma concurentei acerbe de pe piata transporturilor aeriene, a declarat luni, pentru Cotidianul, ministrul Transporturilor, Ludovic Orban.
Acesta a trasat noului director general al companiei, Gheorghe Birla, fost comandant-adjunct si instructor de zbor, sarcina realizarii de urgenta a documentatiei de privatizare a managementului.
„Unul dintre primele obiective ale noului manager va fi sa pregateasca documentatia pentru licitatia care va avea loc in vederea privatizarii“, spune Orban. Data fiind „componenta nationala, puternica“ a liniei aeriene, este bine ca aceasta sa ramina la stat, crede ministrul.
Restructurarea companiei Tarom, inceputa in anul 2000, dar niciodata incheiata, nu va fi posibila atit timp cit managementul acesteia va fi numit de stat. De vina sint „conditiile politice, institutionale si administrative din Romania, care nu permit decit restructurarea prin management privat“, afirma ministrul Transporturilor.
Lui Orban nu ii este teama de esecuri anterioare in privatizarea managementului sau chiar a unor companii. Acesta crede ca „trebuie sa ne obisnuim, incetul cu incetul, cu internationalizarea capitalurilor“ in acest domeniu.
Integral in Cotidianul Foto: Cotidianul
Privatizarea managementului liniilor aeriene nationale este singura modalitate prin care Tarom poate evita disparitia sa in urmatorii trei-cinci ani, in urma concurentei acerbe de pe piata transporturilor aeriene, a declarat luni, pentru Cotidianul, ministrul Transporturilor, Ludovic Orban.
Acesta a trasat noului director general al companiei, Gheorghe Birla, fost comandant-adjunct si instructor de zbor, sarcina realizarii de urgenta a documentatiei