Concertul de miercuri seara al lui Julio Iglesias pentru care bucureştenii s-au bătut pe bilete şi a fost nevoie de suplimentarea acestora, s-a lăsat cu un scandal. Mulţi dintre cei aproape Concertul de miercuri seara al lui Julio Iglesias pentru care bucureştenii s-au bătut pe bilete şi a fost nevoie de suplimentarea acestora, s-a lăsat cu un scandal.
Mulţi dintre cei aproape 15.000 de oameni care au venit la Stadionul Cotroceni au fost nemulţumiţi de sonorizare, de faptul că piesele nu se auzeau atât de tare cât şi-ar fi dorit ei. Prin urmare, în pauzele dintre melodii, s-au auzit huiduieli, iar spectatorii cu voci puternice au strigat chiar că în tribune şi pe gazon nu se aude foarte bine.
Puţini au ştiut însă că celebrul artist este renumit în lume pentru faptul că nu concepe ca muzica sa romantică să fie dată la maximum. Prin urmare, abia la insistenţele organizatorilor români şi abia la o jumătate de oră de la începerea spectacolului (ora 22.15), s-a umblat la sunet - asigurat în exclusivitate de stafful vedetei -, lucru care, se pare, nu a fost deloc pe placul lui Iglesias.
Dincolo de aceste probleme, sesizate la un moment dat chiar de artist, concertul a reuşit să ţină până după miezul nopţii pe stadion oameni de toate vârstele, de la copii de cinci-şase ani, în cârca părinţilor, până la cei trecuţi de 70 de ani, cei mai mulţi veniţi în cuplu şi foarte fericiţi că îl văd live pe idolul tinereţii lor.
Deloc sensibil la ideea de modernism, Julio a concertat în ţinuta sa clasică - costum negru, cămaşă albă, cravată închisă la culoare - iar dansatorii pe care i-a avut pentru tangourile interpretate erau dintre cei trecuţi de prima tinereţe, dar maeştri în dificilele mişcări ale acestui dans al pasiunii.
Surpriza serii a fost interpretarea în limba română a piesei "Să-mi cânţi cobzar bătrân"! A fost momentul în care spect