Gap Inc., cel mai mare retailer de imbracaminte de marca din Statele Unite ale Americii, lanseaza o noua campanie publicitara pentru colectia din aceasta toamna, informeaza editia online a New York Times
Strategia publicitara pune accent pe forta expresiva si persuasiva a unor fotografii-portret alb-negru ce infatiseaza vedete precum Forest Whitaker si Lucy Liu, dar si persoane cvasianonime. Acestea sunt infatisate purtand haine ale caror croiala clasica si lejera a definit dintotdeauna stilul Gap, sub sloganul "Clasicul, redefinit".
In mod exceptional, campania publicitara exclude spoturile publicitare televizate, intrucat ideea de clasic si sobru nu se potriveste cu acest suport. "Cand am ales conceptul, si cand ne-am hotarat sa il alegem pe acesta, ne-am gandit ca nu merge si la televizor", a declarat vice-presedintele departamentului companiei Gap, Jacquie Lenart.
Campania, asemeni celor precedente, a fost conceputa de Trey Laird, presedintele si directorul creativ executiv de la agentia de publicitate Laird & Partners din New York. Laird a precizat ca, in alegerea vedetelor, a incercat sa gaseasca figuri publice care sa denote integritate si ale caror proiecte sa fie de larg interes. In acest fel, s-ar suscita interesul publicului pentru colectie si s-ar putea lansa chiar ipoteze cu privire la urmatoarele personalitati care vor deveni imaginea companiei Gap.
"Cu siguranta ca nu sunt cele mai asteptate alegeri. Nu se regasesc in paginile Us Weekly in fiecare saptamana, insa am dorit sa aducem si oameni care nu sunt foarte cunoscuti, precum actrita de comedie Sarah Silverman, asupra careia am indreptat atentia cu aceasta campanie", a explicat Laird.
Campania publicitara curenta are ca scop si revitalizarea ritmului de vanzari, in conditiile in care volumul de vanzari a scazut cu 9% in luna iunie, comparativ cu cele 4% inregistrate