După ce a anunţat că metropola pe care o păstoreşte se va "înverzi" prin plantarea unui milion de copaci, Michael Bloomberg are un nou imbold ecologic şi îşi îndeamnă concetăţenii să bea După ce a anunţat că metropola pe care o păstoreşte se va "înverzi" prin plantarea unui milion de copaci, Michael Bloomberg are un nou imbold ecologic şi îşi îndeamnă concetăţenii să bea numai apă de la robinet. Campania împotriva sticlelor de plastic se extinde şi în Italia.
Pornind de la ideea că sticlele de plastic constituie un puternic factor poluator, locuitorii din Big Apple (cum este supranumit oraşul New York) recurg, din ce în ce mai mult, la banala apă de robinet, urmând "directiva" dată de primul edil al oraşului, Michael Bloomberg: "Uitaţi de apa minerală şi beţi apa care izvorăşte direct din casa voastră!".
El a demarat o adevărată campanie publicitară pentru apa de la robinet, despre care spune că este sigură, curată şi costă mai puţin decât cea îmbuteliată. Iar avantajul cel mai important este că permite reducerea producţiei unor "munţi de plastic şi sticlă".
Pentru susţinerea luptei împotriva sticlelor de plastic a fost lansat şi un slogan: "Încearcă apa de la robinet!", iar numărul newyorkezilor care îl urmează şi beau apă "în mod responsabil", conform îndemnului dat de primar, pare să crească, după cum o arată statisticile şi sondajele.
Campania din New York a avut ca sursă de inspiraţie restaurantele din oraşele californiene, unde sticlelor de apă minerală le-au luat locul, încă de la începutul anului, carafele cu cea mai simplă apă de la robinetele locale. Desigur, reacţia producătorilor de apă minerală nu a întârziat să apară. Aceştia sunt de părere că nu este corect să se arate cu degetul spre o industrie care s-a implicat deja în folosirea materialelor biodegradabile.
Carafe cu apă şi pe mesele din Italia
Mai m