Toyota Romania este importatorul auto care a reusit in primele 8 luni sa isi depaseasca performanta pe vanzari inregistrata pe intreg anul trecut. Cresterea marcii, pe o piata dominata de marcile frantuzesti si germane, este cu atat mai spectaculoasa, cu cat a patruns in 2000, an in care jucatorii mari isi consolidasera pozitia pe piata. Mihai Bordeanu, director de marketing, explica intr-un interviu acordat Wall-Street, care este cheia succesului si care sunt perspectivele marcii nipone in Romania
In perioada ianuarie-august, Toyota Romania a vandut 6.587 de masini, in crestere cu 85,5% fata de perioada similara a anului trecut, dintre care 6.501 purtand sigla Toyota, iar 86 Lexus. Modelele premiante, in materie de vanzari, au fost Yaris cu 1.402 unitati, Avensis 1.274 unitati si Corrolla 1.184 unitati
“Cresterea vanzarilor din primele opt luni, s-a datorat in primul rand fiabilitatii produselor Toyota, exprimata in studiile J.D. Power, caracteristica luata in considerare de tot mai multi clienti romani, si de noutate, modelele recent introduse in segmentul C, Auris si Corolla Sedan contribuind la succesul marcii”, a explicat Mihai Bordeanu ingredientele pentru cresterea cifrei de afaceri.
Modelul cel mai apreciat de romani si, intamplator sau nu, si de directorul de marketing, a fost Yaris. “Succesul acestui model nu este surprinzator, el fiind plasat in segmentul B, segmentul cel mai efervescent pe piata romaneasca, si este modelul care a beneficiat de o campanie de marketing sustinuta , de la lansare si pana acum”, a punctat Mihai Bordeanu.
Cel mai important eveniment din acest an, dedicat micului Toyota, s-a desfasurat in luna august. Intitulata Yarismatograf, intalnirea a avut ca rol crearea unei coeziuni intre posesorii de Yaris si ilustrarea conceptului de masina “tanara”. Evenimentul a fost un succes din punctul de vedere al departa