Compania Auchan România, subsidiara retailerului francez Auchan, va deschide, astăzi, la Târgu-Mureş, cel de-al doilea hipermarket al companiei de pe piaţa românească, în urma unei
Compania Auchan România, subsidiara retailerului francez Auchan, va deschide, astăzi, la Târgu-Mureş, cel de-al doilea hipermarket al companiei de pe piaţa românească, în urma unei investiţii de 40 de milioane de euro.
Magazinul, amplasat la ieşirea spre Cluj-Napoca, are o suprafaţă de vânzare de 8.500 de metri pătraţi şi dispune de o parcare cu 1.600 de locuri.
Hipermarketul face parte din complexul comercial European Retail Park Târgu-Mureş, care va include un mall cu 100 de magazine şi restaurante. Deschiderea magazinului Auchan Târgu-Mureş înseamnă crearea a 450 de noi locuri de muncă, precum şi specializarea angajaţilor pe diferite meserii caracteristice unui hipermarket. Auchan are un proiect de expansiune extrem de ambiţios pentru piaţa din România.
După primul hipermarket la Bucureşti, în noiembrie anul trecut, pentru 2007 sunt programate deschiderile a trei noi magazine - Târgu-Mureş, Cluj-Napoca şi Piteşti, iar pentru anii următori ritmul prevăzut de deschideri este de trei-patru hipermarketuri pe an.
"Momentul deschiderii de la Târgu-Mureş este unul reprezentativ pentru noi, deoarece marchează începutul derulării planului nostru ambiţios de expansiune. De acum înainte, Auchan va păstra un ritm susţinut de deschideri şi va fi un competitor din ce în ce mai puternic pe piaţa din România", a spus Regis Mougel, directorul general Auchan România.