Kraft Foods România lansează, începând cu această lună, un nou produs, „Poiana Amăruie”, care se adresează consumatorilor ce îşi doresc o ciocolată cu un gust intens de cacao. În prezent, în cadrul pieţei de ciocolată din România, segmentul de tablete este cel mai dezvoltat, având ponderea cea mai mare de consum şi o creştere constantă.
Marca Poiana a fost creată şi lansată în 1995, de Kraft Foods România, devenind lider de piaţă încă din primul an de la lansare, păstrându-şi această poziţie până în prezent. Peste 350 milioane de tablete de ciocolată Poiana au fost vândute de la lansare. Conform studiilor GFK din luna august 2007, peste 80% dintre consumatorii români spun despre Poiana că este cea mai cunoscută marcă de ciocolată din România.
„În primele 7 luni ale anului 2007, Kraft Foods România a înregistrat o creştere a vânzărilor pe segmentul de ciocolată de aproximativ 25% în volum şi de aproximativ 30% în valoare, faţă de perioada similară din 2006. Dezvoltarea portofoliului nostru, având la bază studii minuţioase de marketing, inovaţia şi înţelegerea nevoilor consumatorilor, constituie cheia succesului nostru” declară Peter Mueller, directorul general Kraft Foods România. Kraft Foods România lansează, începând cu această lună, un nou produs, „Poiana Amăruie”, care se adresează consumatorilor ce îşi doresc o ciocolată cu un gust intens de cacao. În prezent, în cadrul pieţei de ciocolată din România, segmentul de tablete este cel mai dezvoltat, având ponderea cea mai mare de consum şi o creştere constantă.
Marca Poiana a fost creată şi lansată în 1995, de Kraft Foods România, devenind lider de piaţă încă din primul an de la lansare, păstrându-şi această poziţie până în prezent. Peste 350 milioane de tablete de ciocolată Poiana au fost vândute de la lansare. Conform studiilor GFK din luna august 2007, peste 80% dintre consumatorii români spu