Cei mai mari jucatori de pe piata locala de retail online, specializati pana acum in comercializarea de produse IT, telecom si electronice, au inceput sa isi adauge in oferta si electrocasnice de mici dimensiuni.
Aceasta, in speranta ca vor captura din piata controlata in mod traditional de retailerii clasici si hipermarketuri. Ultimul pas in aceasta directie a fost facut de eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, care a anuntat extinderea portofoliului sau de produse cu game de electrocasnice mici si o tinta de vanzari de 1 milion de dolari pana la sfarsitul acestui an. Conform eMAG, decizia a fost luata si ca urmare a solicitarilor venite din partea clientilor.
Reprezentantii retailerului online sustin ca vor putea face fata unei competitii a preturilor cu retailerii clasici (avantajati de volumele mari rulate), dar ca mizeaza si pe comoditatea comenzilor prin web si a livrarilor la domiciliu sau sediu prin curier.
"Prin ofertele speciale si promotiile dedicate in categoria electrocasnicelor mici, ne propunem sa oferim clientilor nostri cele mai competitive oferte din piata (...)", spune Florin Pravai, director divizia produs la eMAG. El precizeaza ca retailerul nu va furniza decat branduri cunoscute si nu "entry level-uri".
Pasul eMAG are loc dupa ce la inceputul acestei luni, un alt magazin online de produse din Romania, PCfun.ro, si-a extins portofoliul cu game de produse electronice si electrocasnice prin lansarea unui magazin online, ElectroFun.ro. Potrivit oficialilor PCfun/ElectroFun, acesta si-a propus afaceri de 3 milioane de euro in primele 12 luni de la lansare.
Marius Ghenea, presedinte si actionar al grupului FiT Distribution, care detine cele doua magazine online, a precizat ca intentioneaza ca in perioada urmatoare sa lanseze proiecte similare ElectroFun.ro, specializate pe segmente care nu au fos