Trimestrul al treilea a fost unul fast pentru Daimler AG, datorita performantei peste asteptari a diviziei de automobile Mercedes-Benz in aceasta perioada. Scindarea de partea americana Chrysler pare astfel o decizie inteleapta, reflectata in situatiile financiare ale germani
Profitul operational al germanilor a fost in acest trimestru de 1,89 miliarde de euro, depasind asteptarile proprii si ale pietei. Pe fondul acestor cifre incurajatoare, Daimler si-a revizuit previziunile legate de profitul operational pe intreg anul, preconizand ca vor ramane la sfarsitul anului cu cel putin 8,5 milioane de euro. Declaratiile optimiste au urcat si cotatia la bursa, titlurile DAI apreciindu-se cu 2,7% pana la 76,28 euro.
Profitul operational Mercedes-Benz Cars a fost in al treilea trimestru de 1,3 milioane de euro. Cresterea de la 850 milioane de euro, atat cat s-a inregistrat in perioada corespondenta din 2006, a fost posibila pe fondul dezvoltarii unor noi modele care au impulsionat vanzarile celor din Stuttgart. Veniturile diviziei de automobile au fost de 14,1 milioane de euro in trimestrul al treilea, cu un plus de 12%.
In ultimul trimestru Mercedes-Benz a comercializat 337.300 automobile in crestere cu 10% fata de perioada Iulie-Septembrie 2006. Brandul Smart a vandut in aceeasi perioada 26.900 de unitati, in crestere cu 9% Vehiculele comerciale ale germanilor s-au vandut in 308.000 exemplare, reprezentand un record trimestrial si o crestere de 9% fata de trimestrul al treilea din 2006. Divizia de camioane a inregistrat o scadere a vanzarilor, in aceasta perioada, de 14% fata de T3 2006, pana la 117.700 de unitati.
In Romania in primele noua luni ale anului s-au comercializat 4948 de vehicule purtand sigla Mercedes si 44 de Smarturi. In luna septembrie vanzarile au fost de 560 de unitati pentru marca fanion a Daimler A.G., marca specializata in ve