Ca să salveze cât mai multe specii, Gregory Colbert a inventat aşa-numitul "copyright" pe imaginea animalelor. Un fotograf canadian a înfiinţat o organizaţie neguvernamentală numită Ca să salveze cât mai multe specii, Gregory Colbert a inventat aşa-numitul "copyright" pe imaginea animalelor.
Un fotograf canadian a înfiinţat o organizaţie neguvernamentală numită "The Animal Copyright Foundation", prin care apără dreptul la imagine al animalelor. În plus, pentru a salva de la dispariţie multe dintre speciile aflate în pericol, Gregory Colbert a propus ca taxa pentru dreptul de a folosi imaginile animalelor să fie plătită de companiile care folosesc astfel de fotografii pentru propriile reclame.
Fotograful vrea ca firmele care îşi fac spoturi publicitare în care sunt folosite animale să plătească către fundaţie 1% din fiecare producţie. "Toţi oamenii primesc bani atunci când apar în spoturile publicitare. Cu animalele nu se întâmplă deloc aşa.
În fiecare an, companiile alocă sute de milioane dolari pentru reclamele lor, folosind diverse animale pentru atragerea clienţilor. Am observat că societăţile de asigurare folosesc vulturii, firmele de maşini folosesc caii sălbatici, dar niciuna dintre ele nu are grijă de animale", a spus Gregory Colbert.
Fotograful spune că taxele pentru folosirea animalelor în spoturile publicitare nu vor fi literă de lege, ci mai degrabă o recunoaştere oficială a unui sistem în care publicitarii aleg să contribuie la protejarea naturii.
Fotografiile, nelucrate digital
Colbert îşi propune ca în trei ani fondul de la asociaţia pentru drepturile animalelor să devină cel mai mare fond de mediu din lume. "Suntem cea mai bogată generaţie pentru că folosim multe dintre resursele naturale fără să mai punem ceva la loc", a declarat Colbert.
Până acum, Gregory Colbert a realizat un film premiat de mai mul