Castigatoare a trei premii Internetics in acest an, inclusiv categoria “Best of Show” pentru site-ul babel.ro, agentia full-service Babel Communication isi continua evolutia ascendenta din ultimii ani. Calin Diaconu, general manager Babel Communication, a dezvaluit pentru Wall-Street planurile de viitor ale agentiei: noi proiecte media, dar si extinderea in regiune.
“Suntem in primul an al unei repozitionari. Ne cauta clientii, nu mai mergem la pitch-uri”. Asa se poate rezuma succesul Babel Communications, prima agentie de publicitate din Romania specializata in domeniul constructiilor. “In momentul de fata e greu sa nominalizam un client care nu este din domeniul constructiilor, iar pe cei care sunt din alt domeniu ii legam de conceptul de casa, de pilda JVC. Lucram cu ei de cel putin patru ani”, spune Calin Diaconu.
Majoritatea clientilor Babel sunt nume importante pe piata autohtona a constructiilor: Henkel Romania, Policolor, Praktiker, Bosch, insa proiectele gestionate de Babel se extind si in alte sectoare, pentru clienti ca JVC, Scop Computers, Acer, Alexandrion. De ce totusi, aceasta orientare spre sectorul constructiilor?
“In primul rand, pentru identitate, suntem o agentie romaneasca 100%, infiintata in urma cu zece ani. Apoi, intamplarea a facut ca primul nostru client sa fie pe materiale de constructii. Este si astazi in portofoliul nostru”, declara Diaconu, referindu-se la Policolor, unul din primii jucatori care au asigurat vizibilitatea companiilor de constructii pe piata publicitara in 1999, prin aparitia spot-ului Spor, a carui creatie a fost realizata de agentia Grafix, in timp ce partea de media a fost asigurata de Babel.
“Pozitionarea ne-a cautat pe noi in masura in care noi am crezut in ea si in masura in care am acceptat-o”, afirma Diaconu, constient de posibilele aspecte negative in aceasta pozitionare. Acestea implica