Radio 21 a primit la inceputul acestei săptămăni confirmarea succesului de care s-a bucurat in răndul ascultătorilor din Capitală primul reality-show radio din Romănia, Nuntă pe NeVe.
Radio 21 a primit la inceputul acestei săptămăni confirmarea succesului de care s-a bucurat in răndul ascultătorilor din Capitală primul reality-show radio din Romănia, Nuntă pe NeVe.
Â
Nu mai puţin de 448.200 de bucureşteni au stat cu urechile ciulite pe frecvenţa 100.2 FM, in perioada 3 septembrie-28 octombrie, aşa cum reiese din studiul de audienţă radio, valul de toamnă, realizat de IMAS şi Mercury Reserch şi publicat la inceputul acestei săptămăni, rezultat care a impus Radio 21 pe primul loc in preferinţele ascultătorilor din Capitală. Kiss FM, cartierul general al Cărcotaşilor, s-a situat abia pe locul trei in top, cu 247.200 de ascultători zilnic, după Radio Romănia Actualităţi (319.500 de ascultători).
Rezultatele vorbesc. Evident, campania Nuntă pe NeVe, desfăşurată de la 12 septembrie pănă la 20 octombrie in cadrul matinalului "Dimineaţa deMentă", a fost "motorul" care a propulsat şi menţinut Radio 21 in fruntea clasamentului. In urmă cu o lună, Şerban Huidu ii critica dur pe rivalii Buzdugan şi Morar şi incercarea postului concurent de a obţine audienţă cu orice preţ, prin promovarea "dragostei de larg consum", in cadrul reality-show-ului radio Nuntă pe NeVe, prilej cu care o virgină de 23 de ani s-a căsătorit cu un tănăr student la Teologie la numai căteva minute după ce s-au văzut pentru prima dată. S-a vorbit aprins despre moralitate, iubire şi romantism, insă dincolo de comentariile acide provenite din ambele tabere au rămas rezultatele.
Reţetă Â invechită. Căsătoria cu ochii inchişi a fost savurată de bucureşteni, fie că au aprobat sau nu demersul celor de la Radio 21. Iar la ceas de bilanţ, Cărcotaşii nu mai au loc d